Strategické marketingové řízení velkého podniku – Bc. Adam Kopřiva
Bc. Adam Kopřiva
Master's thesis
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Strategic marketing management of a large company
Abstract:
Cílem této diplomové práce „Strategické marketingové řízení velkého podniku“ je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení do oblasti strategického marketingového řízení vybraného velkého podniku. Jako podnik byla vybrána maloobchodní společnost Lidl Česká republika v.o.s. o které se pojednává v praktické části této diplomové práce. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska strategického marketingového …moreAbstract:
The aim of this master thesis „Strategic marketing management of a large company“ is to propose advices, for the current strategic marketing management of the large company. As the large company was choose the retail company Lidl Česká republika v.o.s, about which is the practical part of this thesis. The theoretical part is focus on the theoretic basics about the strategic marketing management. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2023
Identifier:
https://is.slu.cz/th/niv4f/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Bc. Lenka Švajdová, Ph.D. Mci
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPŘIVA, Adam. \textit{Strategické marketingové řízení velkého podniku}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2023. Available from: https://theses.cz/id/mw4mhb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Strategické marketingové řízení firmy
Jana Bartáková -
Strategické marketingové řízení vybrané destinace - město Tábor
Lucie Heřmánková -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková -
Strategické marketingové řízení se zaměřením na prodej
Markéta Skopařová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová -
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
Martina Návratová