Strategické marketingové řízení velkého podniku – Bc. Adam Kopřiva
Bc. Adam Kopřiva
Master's thesis
Strategické marketingové řízení velkého podniku
Strategic marketing management of a large company
Anotácia:
Cílem této diplomové práce „Strategické marketingové řízení velkého podniku“ je navrhnout doporučení vedoucí ke zlepšení do oblasti strategického marketingového řízení vybraného velkého podniku. Jako podnik byla vybrána maloobchodní společnost Lidl Česká republika v.o.s. o které se pojednává v praktické části této diplomové práce. Teoretická část práce vymezuje teoretická východiska strategického marketingového …viacAbstract:
The aim of this master thesis „Strategic marketing management of a large company“ is to propose advices, for the current strategic marketing management of the large company. As the large company was choose the retail company Lidl Česká republika v.o.s, about which is the practical part of this thesis. The theoretical part is focus on the theoretic basics about the strategic marketing management. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/niv4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Lenka Švajdová, Ph.D. Mci
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické marketingové řízení malého podniku
Věra Tkáčová -
Strategické marketingové řízení společnosti
Angelina Bashkatova -
Strategické marketingové řízení firmy
Jana Bartáková -
Strategické marketingové řízení vybrané destinace - město Tábor
Lucie Heřmánková -
Strategické řízení rodinného podnikání v praxi
Anna Javůrková -
Strategické marketingové řízení se zaměřením na prodej
Markéta Skopařová -
Úloha marketingové komunikace v marketingovém řízení města a obce
Andrea Vokálová -
Návrh nové marketingové strategie vybraného podniku
Martina Návratová