Identifikace determinantů online nákupního chování v e-commerce – Bc. Aneta Bílá
Bc. Aneta Bílá
Diplomová práce
Identifikace determinantů online nákupního chování v e-commerce
Identification of determinants of online shopping behaviour in e-commerce
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na determinanty online nákupního chování v sektoru potravin. Teoretická část práce vysvětluje významné pojmy jako je e-commerce, výhody a nevýhody elektronického obchodování, jeho modely, převážně pak B2C model. Dále jsou vysvětleny determinanty nákupního chování a online nakupování potravin. Praktická část je provedena kvantitativním výzkumem pomocí dotazníkového šetření …víceAbstract:
The diploma theses is focused on determinants of online shopping behaviour in grocery sector. The theoretical part of the thesis explains significant concepts such as e-commerce, advantages and disadvantages of online shopping, its models, mainly the B2C model. Determinants of shopping behaviour and online grocery shopping are also explained. The practical part was carried out by quantitative research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 11. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BÍLÁ, Aneta. \textit{Identifikace determinantů online nákupního chování v~e-commerce}. Online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a~mezinárodních studií. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/mw7jg3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMagisterský studijní program:
Regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
Veronika Vyoralová -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Factors that influence E-shopping in the Ghanaian grocery market.
Prince Larbi -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská -
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
Pavlína Jurmanová