Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh – Vojtěch Souček
Vojtěch Souček
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Competitiveness of the company in entering the foreign market
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat konkurenceschopnost podniku Jelínek nábytek a navrhnout pro něj strategii vstupu na zahraniční trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definována teoretická východiska konkurenceschopnosti a forem vstupu na zahraniční trh. V další kapitole jsou popsány kvantitativní metody pro situační analýzu podniku. V praktické části …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the competitiveness of the company Jelínek nábytek and to propose a stratégy for entering the foerign market. The bachelor thesis is diveded into theoretical and practical part. The theoretical part defines the theoretical basis of competitiveness and forms of entring the foreign market. The next chapter describes quantitative methods for situational analysis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2022
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Souček, Vojtěch. Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
International Economic Relations / International Trade
Theses on a related topic
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Návrh plánu vstupu na zahraniční trh u diagnostické zobrazovací zdravotnické technologie
Eliška Svobodová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights