Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh – Vojtěch Souček
Vojtěch Souček
Bakalářská práce
Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh
Competitiveness of the company in entering the foreign market
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat konkurenceschopnost podniku Jelínek nábytek a navrhnout pro něj strategii vstupu na zahraniční trh. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsou definována teoretická východiska konkurenceschopnosti a forem vstupu na zahraniční trh. V další kapitole jsou popsány kvantitativní metody pro situační analýzu podniku. V praktické části …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze the competitiveness of the company Jelínek nábytek and to propose a stratégy for entering the foerign market. The bachelor thesis is diveded into theoretical and practical part. The theoretical part defines the theoretical basis of competitiveness and forms of entring the foreign market. The next chapter describes quantitative methods for situational analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Souček, Vojtěch. Konkurenceschopnost podniku při vstupu na zahraniční trh. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Inovace dopravního odbavovacího systému v kontextu vstupu na zahraniční trh
Antonín Hübner
Název
Vložil
Vloženo
Práva