Bc. Ivo Čermák
Bachelor's thesis
Editoriální proces týdeníku Profit
Editing process in Profit weekly
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá procesem redigování časopisu Profit, nejstaršího českého ekonomického týdeníku. Součástí práce je teoretické vymezení redigování, specifikace editačních pravidel pro konkrétní médium a texty reprezentující editační proces v týdeníku Profit. Na základě deskripce editačních postupů jsou zde přiblíženy kvalitativní požadavky jazykové a stylistické úrovně textů v tomto periodiku …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the editing process in Profit magazine, the oldest Czech economic weekly. The thesis consists of the theoretical determination of editing, the specification of the editing rules for the selected medium and the examples of texts representing the editing process in Profit weekly. On a basis of the description of the editing process, the linguistic and textual qualities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 5. 2009
Identifier:
https://is.muni.cz/th/yg5q4/
Thesis defence
- Date of defence: 11. 6. 2009
- Supervisor: Mgr. Lenka Waschková Císařová, Ph.D.
- Reader: Ing. Rudolf Burgr, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Media Studies and Journalism
Theses on a related topic
-
Tištěné médium a jeho portál – motoristické tituly vydavatelství Ringier Axel Springer CZ
Matouš Jelínek -
Intertextuality in printed advertising
Lucie PAVLÍKOVÁ -
Časopis jako tištěné a elektronické médium - časopis FI MUNI (studie)
Ondřej Špičan -
Komparace tištěné a online formy týdeníku Reflex
Lucie BEŇOVÁ -
Výběr a preference sportovních informací ve vybraných jihomoravských tištěných médiích
Štěpán Hejda -
Analýza současné výtvarné kritiky ve vybraných tištěných médiích
Marcela Svobodová -
Obraz dospívání v tištěných médiích a jeho význam při utváření identity
Monika Chalupníková -
Výrobní proces tvorby knihy, od textu k hotovému médiu
Markéta Frydecká