Riziko specifických poruch učení u žáků 1. stupně ZŠ – Veronika Havelková
Veronika Havelková
Diplomová práce
Riziko specifických poruch učení u žáků 1. stupně ZŠ
Risk of Specific Learning Disabilities among pupils of elementary school
Anotace:
Cílem diplomové práce je předcházet poruchám učení u mladších školáků. Teoretická část bude věnována problematice vývoje předškolního a mladšího školního věku, rozvoji sluchového a zrakového vnímání a možnostem jejich individuálního rozvoje u žáků 1. stupně základní školy. V praktické části práce provedu depistáž sluchového a zrakového vnímání u žáků základní školy. Jako výzkumné metody bude použito …víceAbstract:
The aim of the thesis is to prevent learning disabilities for younger schoolchildren. The theoretical part will be devoted to the issues of the development of preschool and younger school age, the development of auditory and visual perception and the possibilities of their individual development for pupils 1. grade of primary school. In the practical part of the thesis will do detect auditory and visual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2017
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM5026
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2017
- Vedoucí: Mgr. Jitka Vítová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Kateřina Josefová Víšková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Jazyk a kognice u lidí se schizofrenním onemocněním: Test slovních asociací - Test verbální fluence - subtest Slovník
Monika Víchová -
Analýza fonologických schopností u žáků prvních ročníků základní školy
Marie Jurenová -
Specifické poruchy učení a jejich pedagogická diagnostika ve školním prostředí
Lenka Votrubcová -
Specifické poruchy učení jako pedagogický problém
Dominika Tomásová -
Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů
Hana Vítová -
Specifické poruchy učení ve spojitosti s poruchami pozornosti v předškolním a školním věku
Kateřina Heimrathová -
Specifické poruchy učení u žáků střední školy
René Sabl -
Ergoterapeutická intervence v rámci programu školní připravenosti předškolních dětí
Amálie ŠTRAJTOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva