Mgr. Jiří VEDRAL

Bachelor's thesis

Současný svět billboardů - politický billboard

Todays world of billboards - political billboard
Abstract:
V teoretické části je popsán billboard jako reklamní prostředek. Práce uvádí základní informace o historii billboardu, jeho typech, rozměrech, nákladech na výrobu a následný pronájem ploch. Práce se dále zabývá situacemi, kdy je vhodné nebo naopak nevhodné billboard jako propagační prostředek využít, jaké jsou zásady při návrhu kampaní a jak billboard působí na spotřebitele. Konec teoretické části …more
Abstract:
The theoretical part gives a description and characteristics of the billboard as an advertising medium. This work contains basic information concerning history of the billboard, types, dimensions, costs of production and rental of hoardings. Then the text mentions what are the situaions in which it is efficient to use billboard as an advertising medium, what are basic rules we should respect during …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2006
Accessible from:: 15. 5. 2006
Identifier: 2649

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2006
  • Supervisor: PhDr. Zdeněk Křížek

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

VEDRAL, Jiří. Současný svět billboardů - politický billboard. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 05. 2006

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 15. 5. 2006 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.