Abhishekh Singh

Master's thesis

The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention

Abstract:
Many academics have been concentrating their attention on the relationship between electronic word of mouth (Electronic Word-of-Mouth) and the intention of consumers to make purchases online. The purpose of this study was to get an understanding of the impact that Electronic Word-of-Mouth has on the online purchasing intentions of customers, as well as the impact that Electronic Word-of-Mouth has on …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 4. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2023
  • Supervisor: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
  • Reader: Jitka Pokorná, externi

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.