The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention – Abhishekh Singh
Abhishekh Singh
Diplomová práce
The Influence of E-Word of Mouth on Online Consumer Purchase Intention
Abstract:
Many academics have been concentrating their attention on the relationship between electronic word of mouth (Electronic Word-of-Mouth) and the intention of consumers to make purchases online. The purpose of this study was to get an understanding of the impact that Electronic Word-of-Mouth has on the online purchasing intentions of customers, as well as the impact that Electronic Word-of-Mouth has on …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Tereza Balcarová, Ph.D.
- Oponent: Jitka Pokorná, externi
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
Alice Berthuy -
Online Shopping: How Customers See it
Nithish Sankarabhattar Ayyappan -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
Factors Affecting Consumer Behavior - Online Shopping in the USA
Abdurrahim Dehgani
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
2. 4. 2023