Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o. – Bc. Michaela MILIČKOVÁ
Bc. Michaela MILIČKOVÁ
Bachelor's thesis
Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.
Identification objective groups consumers for firm NTS Prometal Machining, Ltd
Abstract:
Cílem práce je identifikovat cílové zákazníky pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.. Práce je tedy v praktické části rozdělena na tři části. Jako první identifikovat současné zákazníky, dále stanovit profil potenciálního zákazníka a v poslední části identifikace zákazníka potencionálního v závislosti na analýze podle stanovených kritérií. Práce je ovlivněna kapacitou firmy, která pro ni znamená …moreAbstract:
The goal of my thesis is to identify the target costumers for NTS Prometal Machining company.My taesis is divived into three parts concerning its practical section. The first task is to identify the contemporary clients. The second task is to set up a profile of potential clients. In the last section I try to emphasize the relation between the potential client and analysis of given standards. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 5. 2008
Identifier:
9723
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2008
- Supervisor: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MILIČKOVÁ, Michaela. \textit{Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/mwyjo7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MILIČKOVÁ, Michaela. Identifikace cílových skupin zákazníků pro firmu NTS Prometal Machining, s.r.o.. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 05. 2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Návrh efektivní marketingové komunikace pro vybraný podnik
Václav Špirhanzl -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Věra Mašková -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák -
Trh práce ve vybraném regionu
Klára Široká -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis