Analýza spolupráce vybraných českých firiem s agentúrou CzechTrade. – Vanda Vinklerova
Vanda Vinklerova
Diplomová práce
Analýza spolupráce vybraných českých firiem s agentúrou CzechTrade.
Analýza spolupráce vybraných českých firiem s agentúrou CzechTrade
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce Analýza spolupráce vybraných českých firem s agenturou CzechTrade je zhodnocení nástrojů k pomoci vstupu malých a středních podniků na francouzský trh. Vedlejším cílem je identifikace alternativy k agentuře CzechTrade. Diplomová práce se zaměřuje na spolupráci agentury CzechTrade při vstupu na francouzský trh dvou vybraných společností. Práce uvádí agenturu do kontextu …víceAbstract:
The main goal of the thesis Analysis of the cooperation of selected Czech companies with the CzechTrade agency is the evaluation of tools to help the entry of small and medium-sized enterprises into the French market. A secondary goal is to identify an alternative to the CzechTrade agency. The thesis focuses on the cooperation of the CzechTrade agency in entering the French market of two selected companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79588
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2020
- Vedoucí: Ilya Bolotov
- Oponent: Vítězslav Blažek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79588
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa