Analýza spolupráce vybraných českých firiem s agentúrou CzechTrade. – Vanda Vinklerova
Vanda Vinklerova
Master's thesis
Analýza spolupráce vybraných českých firiem s agentúrou CzechTrade.
Analýza spolupráce vybraných českých firiem s agentúrou CzechTrade
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce Analýza spolupráce vybraných českých firem s agenturou CzechTrade je zhodnocení nástrojů k pomoci vstupu malých a středních podniků na francouzský trh. Vedlejším cílem je identifikace alternativy k agentuře CzechTrade. Diplomová práce se zaměřuje na spolupráci agentury CzechTrade při vstupu na francouzský trh dvou vybraných společností. Práce uvádí agenturu do kontextu …moreAbstract:
The main goal of the thesis Analysis of the cooperation of selected Czech companies with the CzechTrade agency is the evaluation of tools to help the entry of small and medium-sized enterprises into the French market. A secondary goal is to identify an alternative to the CzechTrade agency. The thesis focuses on the cooperation of the CzechTrade agency in entering the French market of two selected companies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 6. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79588
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2020
- Supervisor: Ilya Bolotov
- Reader: Vítězslav Blažek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79588
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Analýza a zhodnocení ekonomické situace firmy KINSKÝ Žďár, a. s.
Kateřina Škapa