Specifický písemný jazykový projev dysortografiků – Bc. Ingrid GORYLOVÁ
Bc. Ingrid GORYLOVÁ
Bachelor's thesis
Specifický písemný jazykový projev dysortografiků
Written language form of children with dysorthographia
Abstract:
Ve své práci se zabývám problematikou specifických vývojových poruch učení (SPU), zejména dysortografie. Práce se skládá ze tří částí: teoretické, praktické a interpretační. Teoretická část pojednává o pojmech SPU a dysortografie, praktická část vychází z konkrétních ukázek dysortografických chyb tak, jak se objevily v sebraných písemných materiálech jedinců s dysortografií, a poslední, interpretační …moreAbstract:
In my thesis I deal with the issues of specific learning disabilities (SLD), particularly dysorthographia. The thesis consists of three parts: theoretical, practical and interpretative. The theoretical part focuses on the concepts of SLD and dysorthographia. Practical part results from particular illustration of dysorthographical mistakes which were made by individual pupils with dysorthographia disability …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2010
Accessible from:: 22. 4. 2010
Thesis defence
- Date of defence: 18. 5. 2010
- Supervisor: doc. PhDr. Eva Jandová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
GORYLOVÁ, Ingrid. Specifický písemný jazykový projev dysortografiků. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / -Cj-Nj Bc
Theses on a related topic
-
Specifické vývojové poruchy učení a reedukace dyslexie
Jana Polčáková -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na prvním stupni základní školy ve Smečně
Soňa Stuchlová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností u žáků na ZŠ Velký Šenov
Gabriela Kirchbergerová -
Diagnostika ADHD u žáků mladšího školního věku s ohledem na specifické vývojové poruchy školních dovedností
Denisa Kučerová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností a školní úspěšnost ve výuce anglického jazyka
Dana Šánová -
Individuální vzdělávací plán integrovaných žáků pro pro specifické vývojové poruchy školních dovedností
Linda Šlégelová -
Specifické vývojové poruchy školních dovedností na prvním stupni základní školy
Lenka Bednářová -
Reedukace dysortografie s využitím vizuálně-motorických pomůcek
Denisa Adamíková