Ing. Jan Gierczynski
Bachelor's thesis
E-business a jeho logistika
E-business and it's logistics
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce je obchodování po internetu a s ním spojená logistika. Teoretická část je zaměřená na definování elementárních pojmů spojených s elektronickým obchodováním a logistikou. Praktická část je rozdělena na dvě hlavní problematiky. První se zaměřuje na vybrané internetové obchody se spotřební elektronikou, kde pomocí dotazníkového šetření zjišťuji preference zákazníků ohledně …moreAbstract:
The topic of this dissertation is electronic business and its appropriate logistics. The theoretical section is focused on explanation of elementary definitions related with electronic business and logistics. The practical section is divided into two main parts. First is focused on selected internet shops with consumer electronics, where it is comparing a survey performed among customers of Czech internet …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u9ekb/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2013
- Supervisor: Mgr. Jiří Amler
- Reader: Ing. Miloš Krejčí
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Mobilní aplikace na podporu značky T-Mobile
Michal Tichý -
Mobile marketing
Zuzana KLEČKOVÁ -
Obchodní praktiky mobilního operátora a právní ochrana spotřebitele na příkladu O2 se zaměřením na mobilní marketing
Dana Horníková -
The concept of Marketing its role and influence on advancements in mobile operators of Azerbaijan.
Mehriban Ismayilova