Michal Krejčí

Bachelor's thesis

Měření hodnoty značky streamovací služby Netflix

Measuring brand equity of streaming service Netflix
Abstract:
Práce je soustředěna na měření hodnoty značky streamovací služby Netflix. V teoretické části jsou představeny dimenze hodnoty značky a je zaveden odpovídající koncepční model. Dále je popsána streamovací služba Netflix včetně současného postavení, respektive postavení během roku 2019 a začátkem roku 2020. Mimoto je zde také stručný popis konkurenčních streamovacích služeb. Pro změření vztahu mezi dimenzemi …more
Abstract:
The thesis is focused on measuring brand equity of Netflix streaming service. In theoretical part there are introduced dimensions of brand equity and is established an appropriate conceptual model. Then there is described Netflix streaming service including an information about its contemporary situation, which means situation during 2019 and early 2020. Furthermore there is a brief description of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 5. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Michaela Staňková, Ph.D.
  • Reader: Veronika Blašková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta