Od individualizace k hyperindividualizaci – mediální reprezentace individuality od televize po YouTube – Bc. Natálie Bilová
Bc. Natálie Bilová
Master's thesis
Od individualizace k hyperindividualizaci – mediální reprezentace individuality od televize po YouTube
From individualization to hyperindividualization – media representation of individuality from television to YouTube
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá analýzou toho, jak se strategie akcentování individuality a subjektivity, které se zrodily v 60. letech jako reakce na uniformitu masové konzumní společnosti (a to v její kapitalistické i socialistické mutaci), vyvíjely až k současnému stavu hyperindividualismu a hyperkonzumní společnosti, kdy jsou potřeby jedince stavěny nad potřeby společnosti a zároveň se velká část těchto …viacAbstract:
This Master thesis deals with individualization strategies that occurred in the 1960s in response to the uniformity of mass consumer society (in its capitalist and socialist mutation) and follows these strategies to the present state of hyperindividualism and hyperconsumer society. Nowadays are the needs of an individual built above the needs of society, and a large part of these needs are satisfied …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/yi933/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2019
- Vedúci: Mgr. Jan Zálešák, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BILOVÁ, Natálie. \textit{Od individualizace k hyperindividualizaci – mediální reprezentace individuality od televize po YouTube}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Arts. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/mxmu71/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Mediální reprezentace environmentálních rizik ve vybraných českých internetových periodikách
Klára Bečáková -
Série publicistických rozhovorů pro Heroine.cz na téma mediální reprezentace poruch příjmu potravy
Alžběta Cutáková -
Proměny mediální reprezentace globálního oteplování v České republice a ve Francii
Petra SEDLÁKOVÁ -
Balkanismus na příkladě mediální reprezentace srbských fotbalových fanoušků
Miroslava Ondruchová -
Vybrané interaktivní aplikace Google a encyklopedie Wikipedia z pohledu Web 2.0
Vladimír Jelínek -
Analýza konceptu web 2.0 a návrh využití jeho technologií a služeb v knihovně
Jan Kamenický -
Web 2.0 - charakteristika a služby
Adam Zbiejczuk -
Využítí nástrojů web 2.0 při výuce
Lucie Doubravová