Tereza KAŠOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie vybrané společnosti

Analysis of the marketing strategy of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce nastiňuje problematiku marketingové strategie vybrané společnosti, která se zaměřuje na výrobu a pozdější prodej kožených a kožešinových produktů. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy z oblasti marketingu, kam se řadí marketingový mix, komunikační mix, analýza prostředí a trh s luxusním zbožím. Praktická část je tvořena představením společnosti KARA Trutnov, a. s., kde je představena …více
Abstract:
The bachelor thesis outlines the issues of marketing strategy of a selected company, which focuses on the production and later sale of leather and fur products. The theoretical part explains the concepts of marketing, which includes the marketing mix, communication mix, environmental analysis and the luxury goods market. The practical part consists of a presentation of the company KARA Trutnov, a. …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KAŠOVÁ, Tereza. Analýza marketingové strategie vybrané společnosti. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/