Analýza marketingové strategie vybrané společnosti – Tereza KAŠOVÁ
Tereza KAŠOVÁ
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie vybrané společnosti
Analysis of the marketing strategy of a selected company
Anotace:
Bakalářská práce nastiňuje problematiku marketingové strategie vybrané společnosti, která se zaměřuje na výrobu a pozdější prodej kožených a kožešinových produktů. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy z oblasti marketingu, kam se řadí marketingový mix, komunikační mix, analýza prostředí a trh s luxusním zbožím. Praktická část je tvořena představením společnosti KARA Trutnov, a. s., kde je představena …víceAbstract:
The bachelor thesis outlines the issues of marketing strategy of a selected company, which focuses on the production and later sale of leather and fur products. The theoretical part explains the concepts of marketing, which includes the marketing mix, communication mix, environmental analysis and the luxury goods market. The practical part consists of a presentation of the company KARA Trutnov, a. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KAŠOVÁ, Tereza. Analýza marketingové strategie vybrané společnosti. Plzeň, 2021. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie Karo-leather company s.r.o.
Karolína Dobrovolná -
Analýza marketingové strategie společnosti KAR-mobil s.r.o.
Michal Bargl -
Použití čipových karet v městské a příměstské dopravě v Trutnově a okolí a možný rozvoj jejich funkcí do služeb regionu
Denisa Hažvová -
TEXLEN, a.s., Trutnov. Dějiny textilního podniku v letech 1991-2007
Andrea Jaklová -
Využití nových technologií sledování materiálových toků ve společnosti Continental Automotive Trutnov
Marie Chroustová -
Herstory of State Socialism: Czechoslovak Women’s Union, Expertise, and Women’s Empowerment, 1960s–1980s
Marie Láníková -
Volba právní formy podnikání v ČR (OSVČ, v.o.s., k.s., s.r.o., a.s.): účetní, daňové a právní souvislosti
Tamara Komínová -
Change of Sophie’s personality in Diana Wynne Jones’s Howl’s Moving Castle
Denisa Hrušková