Marketing Strategy of KOH Coconut in the Czech Republic – Pavla Červená
Pavla Červená
Diplomová práce
Marketing Strategy of KOH Coconut in the Czech Republic
Marketingová strategie KOH Coconut v České republice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií nové značky nápoje na Českém trhu. Práce nastiňuje teoretický koncept tvorby marketingového plánu a jeho kroky pomocí prostudování relevantní literatury a zpráv z odvětví. Jádro teoretické části se zabývá vnější a vnitřní situační analýzou trhu, zákazníků a marketingového mixu. Tato teorie je později aplikována na specifický případ značky KOH Coconut …víceAbstract:
This thesis inquires marketing strategy of a new beverage brand in the Czech market. By reviewing a relevant literature and reports it helps to understand theoretical concept of creating a marketing plan and its steps. The core of the theoretical part is external and internal situational analysis of the market, customers and a marketing mix. This theory is later applied at the specific case of KOH …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/52432
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Gina Cook
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/52432
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Vliv vnějších faktorů na vstup nové lékárny na trh v České republice
Arina Kaplun -
Vstup značky ŠKODA AUTO na nový trh
Daniel Klusáček -
Vstup firmy Roivenue na nový zahraniční trh
Ruslan Panteleev -
Marketingové strategie kavárenského řetězce The Miners pro vstup na nový trh (Žilina)
Kristýna Semeráková -
Plán obchodní taktiky konkrétního podniku při vstupu na nový trh
Jan Faltýsek -
Vstup na zahraniční trh formou reexportu
Adam Charvát -
Vstup firmy na zahraniční trh jako konkurenční výhoda
David Chalupa -
Komparativní přístup při vstupu na nový trh v automobilovém průmyslu
Markéta Nováková