Pavla Červená

Diplomová práce

Marketing Strategy of KOH Coconut in the Czech Republic

Marketingová strategie KOH Coconut v České republice
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií nové značky nápoje na Českém trhu. Práce nastiňuje teoretický koncept tvorby marketingového plánu a jeho kroky pomocí prostudování relevantní literatury a zpráv z odvětví. Jádro teoretické části se zabývá vnější a vnitřní situační analýzou trhu, zákazníků a marketingového mixu. Tato teorie je později aplikována na specifický případ značky KOH Coconut …více
Abstract:
This thesis inquires marketing strategy of a new beverage brand in the Czech market. By reviewing a relevant literature and reports it helps to understand theoretical concept of creating a marketing plan and its steps. The core of the theoretical part is external and internal situational analysis of the market, customers and a marketing mix. This theory is later applied at the specific case of KOH …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 10. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
  • Vedoucí: Markéta Lhotáková
  • Oponent: Gina Cook

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/52432