Influence of Covid-19 on Consumers’ Behavior in the Czech Republic – Md Abu Taleb Saikat
Md Abu Taleb Saikat
Bakalářská práce
Influence of Covid-19 on Consumers’ Behavior in the Czech Republic
Vliv Covidu-19 na chování spotřebitelů v České republice
Anotace:
Cílem této práce je porozumět změnám v chování spotřebitelů v České republice během pandemie Covidu-19. Za tímto účelem proběhlo hodně detailních rozhovorů s českými občany, kteří v současné chvíli pobývají v České republice. Při analýze dat získaných z detailních rozhovorů byly použity metody kvalitativního výzkumu. Na základě nich bylo zjištěno, že mají čeští spotřebitelé v současné době k nakupování …víceAbstract:
The goal of this paper was to understand the consumers’ behavior change in the Czech Republic during the Covid-19 pandemic. Therefore, a series of in-depth interviews were conducted among the Czech nationals that are currently residing in the Czech Republic. Qualitative research methods were applied in order to analyze the data from the in-depth interviews. The findings suggest that Czech consumers …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 6. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82126
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 2. 2021
- Vedoucí: Efthymia Kottika
- Oponent: Miroslav Karlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82126
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management
Práce na příbuzné téma
-
Vianočné a veľkonočné tradície a zvyky na Kysuciach
Natália Voreková -
Vánoční tradice a zvyky se zřetelem na vánoční trhy
Sylvie Bartáčková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Dopady zavedení zvyku ve spotřebě v DSGE modelu s heterogenními domácnostmi
Monika Dvořáčková -
Obalový design limonád a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Jakub Vrána -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
Leonor de Almeida Santos Sobreira -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva