Systémový přístup k problematice školní zralosti – Irena Rensová
Irena Rensová
Bachelor's thesis
Systémový přístup k problematice školní zralosti
System approach to the problems of school maturity
Abstract:
Bakalářská práce má poukázat na měnící se pojetí školní zralosti - připravenosti dětí v průběhu posledních let.Abstract:
The final bachelors work shall point out the changing conception of school maturity – readiness of the children during the last years.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2010
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB702
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2010
- Supervisor: Blanka Křováčková
- Reader: Helmut Bley
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBachelor programme / field:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Theses on a related topic
-
Water Purification Technology for the mitigation of the amount of flouride, arsenic and heavy metals in sources of water (stream, borehole, pipe water, harvested rain water) for technical, potable and irrigation purposes in Asuogya, a community in the Sunyani West district of the Bono region of Ghana.
Yaa Adu-Pokua -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ -
Screening rizika poruch příjmu potravy u studentek Univerzity Palackého v Olomouci a srovnání jejich organizace osobnosti ve spojitosti s obrannými mechanismy
Barbara SVĚTLÍKOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku
Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ