Systémový přístup k problematice školní zralosti – Irena Rensová
Irena Rensová
Bachelor's thesis
Systémový přístup k problematice školní zralosti
System approach to the problems of school maturity
Anotácia:
Bakalářská práce má poukázat na měnící se pojetí školní zralosti - připravenosti dětí v průběhu posledních let.Abstract:
The final bachelors work shall point out the changing conception of school maturity – readiness of the children during the last years.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2010
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB702
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2010
- Vedúci: Blanka Křováčková
- Oponent: Helmut Bley
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové. ArchivUniverzita Hradec Králové
UHK, Pedagogická fakultaBachelor programme / odbor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
ZJIŠŤOVÁNÍ RIZIKA PŘÍPADNÝCH SPECIFICKÝCH PORUCH UČENÍ U DĚTÍ V PŘÍPRAVNÉ TŘÍDĚ
Iveta HNYKOVÁ -
Riziko vzniku specifických poruch učení u dětí s narušenou komunikační schopností
Martina LACINOVÁ -
Komunikační kompetence dětí v předškolním vzdělávání z hlediska možných rizik poruch čtení a psaní
Tereza MACKOVÁ -
Screening rizika poruch příjmu potravy u studentek Univerzity Palackého v Olomouci a srovnání jejich organizace osobnosti ve spojitosti s obrannými mechanismy
Barbara SVĚTLÍKOVÁ -
Rizika specifických poruch učení u dětí s ADHD předškolního věku
Marcela ŠTĚPANÍKOVÁ -
Prevence a predikce specifických poruch učení v předškolním věku
Natálie SVOBODOVÁ -
Možnosti prevence specifických poruch učení v předškolním věku
Iva Lüftnerová