Ing. Šárka Sudová

Diplomová práce

Marketingová studie identifikace sportovce se sponzorující firmou

Marketing study of athlete's identification with the sponsoring company
Anotace:
Práce pojednává o sportovním marketingu a jeho uplatnění ve vrcholovém sportu. Vysvětluje význam sportovního marketingu, činnosti sportovních manažerů a v neposlední řadě také význam sponzoringu. Dále nabízí náhled do uplatňování sportovního marketingu v praxi, a to prostřednictvím společnosti Sport Invest, která marketingově zastupuje významné české vrcholové sportovce. Součástí je detailní průzkum …více
Abstract:
This thesis deals with a sports marketing and its assertion in a top level sport. It explains the cosequence of sports marketing, activities of sports managers and last but not least the consequence of sponzoring. The thesis later offers a point of view of the assertation of sports marketing in a real life by means of a Sport Invest company, which represents some of prominent Czech top level athletes …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Sudová, Šárka. Marketingová studie identifikace sportovce se sponzorující firmou. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.