Marketingová studie identifikace sportovce se sponzorující firmou – Ing. Šárka Sudová
Ing. Šárka Sudová
Diplomová práce
Marketingová studie identifikace sportovce se sponzorující firmou
Marketing study of athlete's identification with the sponsoring company
Anotace:
Práce pojednává o sportovním marketingu a jeho uplatnění ve vrcholovém sportu. Vysvětluje význam sportovního marketingu, činnosti sportovních manažerů a v neposlední řadě také význam sponzoringu. Dále nabízí náhled do uplatňování sportovního marketingu v praxi, a to prostřednictvím společnosti Sport Invest, která marketingově zastupuje významné české vrcholové sportovce. Součástí je detailní průzkum …víceAbstract:
This thesis deals with a sports marketing and its assertion in a top level sport. It explains the cosequence of sports marketing, activities of sports managers and last but not least the consequence of sponzoring. The thesis later offers a point of view of the assertation of sports marketing in a real life by means of a Sport Invest company, which represents some of prominent Czech top level athletes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2013
Zveřejnit od: 9. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Ing. Jaroslava Dědková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Sudová, Šárka. Marketingová studie identifikace sportovce se sponzorující firmou. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.5.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 5. 2013 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakultaVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.