Firemní kultura a nadnárodní firmy – Bc. Dagmar Babková
Bc. Dagmar Babková
Diplomová práce
Firemní kultura a nadnárodní firmy
Corporate culture and multinational companies
Anotace:
Diplomová práce se zabývá firemní kulturou nadnárodní společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group. V obecné části práce jsou uvedena teoretická východiska dané problematiky, podle nichž se vychází v části aplikační. Na základě řízeného rozhovoru s manažerem pobočky, studia vnitropodnikových směrnic a dotazníkového šetření bylo zjištěno, že společnost disponuje velmi silnou firemní …víceAbstract:
This thesis deals with the corporate culture of multinational company Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group. In the general part, the theoretical background of the issue, according to which is starting in the application part. Based on a guided interview with the manager of the branch, study of internal guidelines and questionnaire revealed that the company has a very strong corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gcckg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2015
- Vedoucí: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Diverzita v recruitmentu, jak získat "nevyužité" rezervy trhu práce v podnikové praxi
David Červenka -
Diverzita a inkluze v marketingových kampaních nadnárodních automobilových firem
Ivana Hanzlíková -
Migrace Poláků do Česka a Čechů do Polska po roce 2004. Diverzita migračních praktik vybrané sociální skupiny.
Joanna Monika Maurer -
Řízení firemní kultury jako problém řízení diverzity
Raushaniia Minibaeva -
Marketingový význam body image se zaměřením na fitness
Eliška Součková -
Etický kodex zaměstnanců ve veřejné správě a jeho vliv na firemní kulturu
Monika SCHÖDLBAUEROVÁ -
Etický kodex a jeho význam pro profesní kompetence v pozici manažera (v konkrétní organizaci)
Matěj Nováček -
Firemní kultura jako základní faktor úspěšného rozvoje firmy
Olga Spivakova