Analýza spokojenosti zákazníků se službami Lesního hotelu ve Zlíně – Alžběta Hanáková
Alžběta Hanáková
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti zákazníků se službami Lesního hotelu ve Zlíně
Analysis of Satisfaction of Customers with Services of Lesní Hotel in Zlín
Anotace:
Cílem bakalářská práce je analýza spokojenosti zákazníků Lesního hotelu ve Zlíně. Lesní hotel se zaměřuje na nejvyšší kvalitu ubytovacích, stravovacích a doplňkových služeb. Předmětem teoretické části bylo vypracování literární rešerše. Odborné zdroje jsou využity z oblasti cestovního ruchu - ubytovací, stravovací a doplňkové služby a z oblasti marketingu, chování zákazníka a jejich spokojenost. Metody …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is an analysis of customer satisfaction of the Lesní hotel in Zlín. Lesní hotel focuses on the highest quality of accommodation, catering, and additional services. The focus of the theoretical part was processing of literary research. Professional sources used are from the field of tourism - accommodation, catering, and additional services and the field of marketing customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hanáková, Alžběta. Analýza spokojenosti zákazníků se službami Lesního hotelu ve Zlíně. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková