Alžběta Hanáková

Bachelor's thesis

Analýza spokojenosti zákazníků se službami Lesního hotelu ve Zlíně

Analysis of Satisfaction of Customers with Services of Lesní Hotel in Zlín
Abstract:
Cílem bakalářská práce je analýza spokojenosti zákazníků Lesního hotelu ve Zlíně. Lesní hotel se zaměřuje na nejvyšší kvalitu ubytovacích, stravovacích a doplňkových služeb. Předmětem teoretické části bylo vypracování literární rešerše. Odborné zdroje jsou využity z oblasti cestovního ruchu - ubytovací, stravovací a doplňkové služby a z oblasti marketingu, chování zákazníka a jejich spokojenost. Metody …more
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is an analysis of customer satisfaction of the Lesní hotel in Zlín. Lesní hotel focuses on the highest quality of accommodation, catering, and additional services. The focus of the theoretical part was processing of literary research. Professional sources used are from the field of tourism - accommodation, catering, and additional services and the field of marketing customers …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 5. 2021

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Hanáková, Alžběta. Analýza spokojenosti zákazníků se službami Lesního hotelu ve Zlíně. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics