A Grammar Practice Book for Adult Beginner Learners of English – Bc. Klára Okurková
Bc. Klára Okurková
Bakalářská práce
A Grammar Practice Book for Adult Beginner Learners of English
A Grammar Practice Book for Adult Beginner Learners of English
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na výuku gramatiky prostřednictvím domácí cvičebnice. Cílovou skupinou této výuky jsou dospělí lidé, kteří jsou v angličtině začátečníky. Teoretická část zkoumá různá fakta a názory spojené s výukou gramatiky a výukou dospělých. Zahrnuta je i podkapitola nabízející krátký pohled do oblasti výuky studentů se specifickými poruchami učení. Praktická část obsahuje seznam gramatických …víceAbstract:
The present thesis focuses on teaching grammar through self-study materials. The target group chosen for the work is beginner and elementary adult learners of English. The theoretical part explores various facts and ideas connected with grammar teaching and teaching adults; a subchapter offering a brief insight into teaching students with specific learning difficulties is included. The practical part …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qrprl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 2. 2009
- Vedoucí: Mgr. Irena Hůlková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - anglický jazyk
Práce na příbuzné téma
-
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Teaching English as a Second Language to Young Learners with Dyslexia
Eva Stavjaníková -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
Teaching English as a second language at a Montessori school
Marie Šimková -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Mobile phones usage as a part of M-learning for lower - secondary learners of English as a foreign language
Veronika Kroupová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková