Žák s ADHD v inkluzivním vzdělávání – Dora BUKOVJANOVÁ
Dora BUKOVJANOVÁ
Bakalářská práce
Žák s ADHD v inkluzivním vzdělávání
A student with ADHD in inclusive education
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá popisem inkluzivního vzdělávání a analýzou možností tohoto vzdělávání u žáka s ADHD na prvním stupni základní školy. Zjišťuje, jaké metody a formy jsou používány pro vzdělávání žáka s ADHD a také jaké způsoby motivace jsou vyžívány při práci s tímto žákem. Dále se zabývá sociálním postavením žáka s ADHD v třídním kolektivu a tím, jak funguje spolupráce mezi učitelem …víceAbstract:
This bachelor´s thesis deals with the description of inclusive education and the analysis of the possibilities of this education for a student with ADHD in the first grade of elementary school. It finds out what methods and forms are used to educate a student with ADHD and aslo what methods of motivation are used when working with this student. It also deals with the social position of the student …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Renata Kovářová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUKOVJANOVÁ, Dora. Žák s ADHD v inkluzivním vzdělávání. Ostrava, 2023. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Metody snižování rasových a etnických předsudků učitelů a učitelek na základní škole
Jiří FIALKA -
Metody estetické výchovy jako nástroje sociální inkluze ve vzdělávání romských skupin obyvatelstva
Klára Adámková -
Vyučovací metody učitelů při inkluzivním vzdělávání v mateřských školách
Petra DRMOLOVÁ -
Vyučovací metody učitelů při inkluzivním vzdělávání v mateřských školách
Petra DRMOLOVÁ -
Využití projektové metody v inkluzivním vzdělávání
Petra MACHÁTOVÁ -
Artefiletické metody jako prostředkem kompenzace krize dětského výtvarného projevu v inkluzivní třídě
Dominika BLAHOVCOVÁ -
Výukové metody využívané u dítěte s vývojovou dysfázií
Jana Syrovátková -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská