Možnosti nakupování potravin – srovnání rakouské a české maloobchodní sítě – Johana Kapošváryová
Johana Kapošváryová
Bakalářská práce
Možnosti nakupování potravin – srovnání rakouské a české maloobchodní sítě
Different possibilities in purchasing of groceries – comparison of Czech and Austrian retail network
Anotace:
Tato bakalářská práce má za cíl srovnat možnosti nakupování potravin v České a Rakouské republice ve třech oblastech, a to ve velkoplošných prodejnách, na trzích, nebo online. První kapitola zasazuje nákup potravin do problematiky obchodu a objasňuje pojmy používané v práci. Následující kapitola je rozdělena na tři části, z nichž každá se věnuje jednomu způsobu nakupování. Nejprve jsou charakterizovány …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to compare different possibilities in purchasing groceries in the Czech Republic and Austria which is being compared in three areas being it large grocery stores, marketplaces and online grocers. In the first chapter the purchasing of groceries is set into the theory of trade and includes a clarification of the terms used in the thesis. Next chapter is divided into three parts …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50191
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2016
- Vedoucí: Petr Cimler
- Oponent: Ivo Šíf
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50191
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Nezaměstnanost ve vybraných státech Evropské unie - Česká republika, Slovenská republika, Rakouská republika a Řecká republika
Tereza Vacková -
Analýza konkurenční pozice firmy GKN Service Austria GmbH
Karolína Dragounová -
A Discriminatory Opportunity: Position of Overqualified and Underemployed Migrants in Austria
Michael James Kitzmiller -
Marketingová strategie vstupu na Evropské trhy s portfoliem veterinárních produktů
Martin Franko