Stratégia rozvoja značky eventovej agentúry – Bc. Angelika Filová
Bc. Angelika Filová
Master's thesis
Stratégia rozvoja značky eventovej agentúry
Brand development strategy of the event agency
Abstract:
The diploma thesis focuses on the brand development strategy of a newly established event agency. The aim of the thesis is to provide a proposal for a comprehensive brand development strategy for it is market entry. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with definitions related to the term such as elements of the brand, image and identity, value and positioning …viacAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá stratégiou rozvoja značky novovzniknutej eventovej agentúry. Cieľom diplomovej práce je podať návrh ucelenej stratégie rozvoja značky pri jej vstupe na trh. Práca sa skladá s teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť sa zaoberá definíciami súvisiacimi s pojmom značka ako prvky značky, image a identita, hodnota a positioning značky, a zároveň obsahuje podstatu zásad …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/smrhe/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedúci: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Improvement of the Brand Development Strategy (on the example of L’Oréal Paris in Moscow)
Ekaterina Samoylova -
Business strategy for establishing and development of the new brand
Kateřina Janečková -
Business plan for the production of a mono-brand product
Kseniia Fedorishcheva -
Navrh komunikacnej strategie pri uvedeni novej znacky na trh
Daniel Seman -
Budování značky - marketingové a známkoprávní strategie při rozvoji silné značky
Tamara Saakova -
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
Ester Ledecká -
Posílení konkurenceschopnosti značky na základě rozvoje komunikace značky
Natália Jankechová -
Vliv používání eko-značek a značky Fair Trade na kupní chování spotřebitele u kávy značky Tchibo
Ekaterina Sorokina