Bc. Angelika Filová

Diplomová práce

Stratégia rozvoja značky eventovej agentúry

Brand development strategy of the event agency
Abstract:
The diploma thesis focuses on the brand development strategy of a newly established event agency. The aim of the thesis is to provide a proposal for a comprehensive brand development strategy for it is market entry. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part deals with definitions related to the term such as elements of the brand, image and identity, value and positioning …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá stratégiou rozvoja značky novovzniknutej eventovej agentúry. Cieľom diplomovej práce je podať návrh ucelenej stratégie rozvoja značky pri jej vstupe na trh. Práca sa skladá s teoretickej a praktickej časti. Teoretická časť sa zaoberá definíciami súvisiacimi s pojmom značka ako prvky značky, image a identita, hodnota a positioning značky, a zároveň obsahuje podstatu zásad …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2020
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/smrhe/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné