Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM – Petr BLAŽEK
Petr BLAŽEK
Bakalářská práce
Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM
Analyse of czech internet shops with sporting goods for the company Antonín Blažek - RCM
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá elektronickým podnikáním a propojením moderního marketingu s Internetem. Hlavním cílem bylo analyzovat české internetové obchody se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM. Součástí práce je srovnávací analýza čtyř českých sportovních e-shopů, které byly vybrány jako největší potenciální konkurenti firmy RCM. Práce dále obsahuje marketingový průzkum týkající …víceAbstract:
This bachelor's thesis considers e-commerce and connection between modern marketing and Internet. The main goal was to analyse czech internet shops with sports equipment for the company called Antonín Blažek - RCM. The publication contains a comparing analyse of four czech electronic sportshops, which were chosen as the biggest potential competitors of company RCM. The thesis also includes a marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 8. 2010
Identifikátor:
16969
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 9. 2010
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BLAŽEK, Petr. \textit{Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM}. Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/mzdmp1/.
Jak správně citovat práci
BLAŽEK, Petr. Analýza českých internetových obchodů se sportovními potřebami pro firmu Antonín Blažek - RCM. Zlín, 2010. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 08. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Elektronické podnikání v praxi
Kateřina ZELDOVÁ -
Možnosti tvorby elektronického obchodu pro drobné podnikání
Ivan Vítek -
Uplatnění sociálních sítí v obchodním modelu elektronického podnikání
Václav Vaněk -
Marketingová komunikace pro internetový obchod s oblečením
Hong Thuy Phamová -
Internetový obchod
Ondřej Procházka -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Internet Marketing
Martina Polková -
Internet Marketing
Mayra Fuentes