Covid 19 a očkovací kampaň na Slovensku a v Čechách – Mgr. Anežka Hlavatá
Mgr. Anežka Hlavatá
Bakalářská práce
Covid 19 a očkovací kampaň na Slovensku a v Čechách
Vaccinaction Campaign Against Covid 19 in Slovakia and Czech Republic
Anotace:
Pandemie se stala celosvětovým fenoménem, na který museli všechny státy světa adekvátně reagovat, aby ji překonali. Bakalářská práce si klade za cíl zjistit zmapovat vnímaní kampaní na očkovaní vůči viru Covid-19 . Jedná se o kampaně vedené na Slovensku i v Čechách mezi Slováky žijícími v České republice a na Slovensku. Kampaně odkazovali na prevenci nákazy vůči virusu a důležitosti očkovaní. Důraz …víceAbstract:
The pandemic has turn out as world phenomenon, that became a challenge for every state in world to deal with. The bachelor thesis deals with vaccine campaigns against Covid-19 and their different approach. The thesis points out the Slovak and Czech campaigns and observes the different approach between them as well. The focus is on efficiency of both campaigns and their impact on the whole society. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hlavatá, Anežka. Covid 19 a očkovací kampaň na Slovensku a v Čechách. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Krizová komunikace české vlády na sociálních sítích během první a druhé vlny pandemie Covid-19
Barbora Vozková -
Metody vedení komunikace v krizové situaci s ohledem na právní aspekty a dopady behaviorálního jednání jednotlivých stran
Markéta Kasenčáková -
Krizová komunikace na sociálních sítích
Veronika Gebell Esterková -
Management a efektivní krizová komunikace
Ladislav Žatečka -
Krizová komunikace při aféře Dieselgate
Jiří Soudek -
Analýza marketingové komunikace extrémního běžeckého závodu LH24
Aneta DRESLEROVÁ -
Krizová komunikace jako příležitost budování firemní image
Adriana Malíková -
Manipulace a dezinformace v informačním prostoru během pandemie COVID-19: případová studie
Václav Beran