Přepracování počítačové hry Hobo: Tough Life do virtuální reality – Jiří Vašica
Jiří Vašica
Bakalářská práce
Přepracování počítačové hry Hobo: Tough Life do virtuální reality
Update of Hobo: Tough Life Game of Virtual Reality Experience
Anotace:
Práce se zabývá návrhem a vývojem her pro virtuální realitu na platformě SteamVR za pomocí herního enginu Unity. Na základě herní předlohy s názvem Hobo: Tough Life je vyvíjena hra, která má přizpůsobeno ovládání, grafickou stylizaci a herní mechaniky z této hry pro prostředí virtuální reality vzhledem k současným technologickým možnostem a omezením, která jsou spojená s aktuálně dostupným hardwarem …víceAbstract:
The thesis researches design of virtual reality games and also describes the development of games for virtual reality on SteamVR using game engine Unity. The game for virtual reality is developed based on the computer game called Hobo: Tough Life with customized controls, graphical stylization and game mechanics for this platform based on current possibilities and limitations of the latest available …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2018
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/128324
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Jan Gaura
- Oponent: Tomáš Fabián
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VAŠICA, Jiří. \textit{Přepracování počítačové hry Hobo: Tough Life do virtuální reality}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/mzmjw6/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBakalářský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Stress exposure and self-regulation in Virtual Reality
Bojan Kerouš -
Únik od reality v souvislosti dlouhodobého hraní PC her
Natálie ŽÁČKOVÁ -
Mobilná hra využívajúca rozšírenú realitu
Simona Nemčoková -
Hra jako únik od reality
Monika Malinová -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Ondřej Rykl