Přepracování počítačové hry Hobo: Tough Life do virtuální reality – Jiří Vašica
Jiří Vašica
Bachelor's thesis
Přepracování počítačové hry Hobo: Tough Life do virtuální reality
Update of Hobo: Tough Life Game of Virtual Reality Experience
Abstract:
Práce se zabývá návrhem a vývojem her pro virtuální realitu na platformě SteamVR za pomocí herního enginu Unity. Na základě herní předlohy s názvem Hobo: Tough Life je vyvíjena hra, která má přizpůsobeno ovládání, grafickou stylizaci a herní mechaniky z této hry pro prostředí virtuální reality vzhledem k současným technologickým možnostem a omezením, která jsou spojená s aktuálně dostupným hardwarem …moreAbstract:
The thesis researches design of virtual reality games and also describes the development of games for virtual reality on SteamVR using game engine Unity. The game for virtual reality is developed based on the computer game called Hobo: Tough Life with customized controls, graphical stylization and game mechanics for this platform based on current possibilities and limitations of the latest available …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2018
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/128324
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: Jan Gaura
- Reader: Tomáš Fabián
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VAŠICA, Jiří. \textit{Přepracování počítačové hry Hobo: Tough Life do virtuální reality}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Fakulta elektrotechniky a informatiky. 2018. Available from: https://theses.cz/id/mzmjw6/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyBachelor programme / field:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Theses on a related topic
-
Virtual Humans: Immersive Virtual Reality in Psychological Research
Alžběta Šašinková -
Stress exposure and self-regulation in Virtual Reality
Bojan Kerouš -
Únik od reality v souvislosti dlouhodobého hraní PC her
Natálie ŽÁČKOVÁ -
Mobilná hra využívajúca rozšírenú realitu
Simona Nemčoková -
Hra jako únik od reality
Monika Malinová -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Vývoj 2D hry v herním enginu Unity3D
Petr Klouček -
Tvorba 3D platformové hry pomocí Unity Visual Scripting
Ondřej Rykl