Strojové učení v počítačové grafice – Bc. Adam Ouhrabka
Bc. Adam Ouhrabka
Bakalářská práce
Strojové učení v počítačové grafice
Machine learning in computer graphics
Anotace:
Tato práce obsahuje návrh metody pro kombinaci dopředných hlubokých neuronových sítí implementovaných za účelem generování distribuce objektových tříd ve dvojrozměrné grafické scéně. Ve vztahu k tomuto záměru jsou v kontextu počítačové grafiky představena vybraná teoretická východiska. Konkrétně se jedná o oblast strojového učení, neuronových sítí a procedurálního generování obsahu. V praktické části …víceAbstract:
The Bachelor Thesis proposes a method of combining multiple deep forward neural networks in order to generate a distribution of objects in a 2D scene. In relation to this intention, the main concepts of machine learning, neural networks and procedural content generation, are presented here. Additionaly these concepts are put into the context of computer graphics and used in a practical example of generating …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11139
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2019
- Vedoucí: Ing. Bruno Ježek, Ph.D.
- Oponent: prof. RNDr. PhDr. Antonín Slabý, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 5. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Procedurální generování v počítačové grafice
Jan Flégl -
Procedurální generování textur
Pavlína Kuřeová -
Procedurální generování terénu v reálném čase
Michal Kuderjavý -
Procedurální generování 3D scény v grafických enginech
Tomáš Ondřej -
Počítačová 2D hra typu Sandbox v Javě
Daniel Černoch -
Strojové učení v počítačové grafice
Jan Suchomel -
Zpracování přirozeného jazyka ve videohrách: Případová studie AI Dungeon
Viktor Porokh
Název
Vložil
Vloženo
Práva