Vliv sdělovacích prostředků na utváření současného obrazu světa - aspekty reklamy a jejího vlivu na dospívající mládež – Bc. Karel Jahoda
Bc. Karel Jahoda
Master's thesis
Vliv sdělovacích prostředků na utváření současného obrazu světa - aspekty reklamy a jejího vlivu na dospívající mládež
Abstract:
Tato práce se zabývá problematikou reklamního působení na adolescenty. Tastuje do jaké míry znají reklamní slogany a názvy propagovaného zboží. Sleduje postoje respondentů k reklamně a ke konkrétním reklamním produktůmAbstract:
This thesis deals with problems of influence of advertising on adolescents and tests, to wisch extent they know promotional slogans and names of promoted goods. The thesis traces attitudes of respondens towards advertising and particular products.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 5. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ma5gj/
Thesis defence
- Date of defence: 30. 5. 2006
- Supervisor: PhDr. Soňa Haluzová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
JAHODA, Karel. \textit{Vliv sdělovacích prostředků na utváření současného obrazu světa - aspekty reklamy a jejího vlivu na dospívající mládež}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2006. Available from: https://theses.cz/id/n03592/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Education / Social Education
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.