Bc. Karel Jahoda

Master's thesis

Vliv sdělovacích prostředků na utváření současného obrazu světa - aspekty reklamy a jejího vlivu na dospívající mládež

Anotácia:
Tato práce se zabývá problematikou reklamního působení na adolescenty. Tastuje do jaké míry znají reklamní slogany a názvy propagovaného zboží. Sleduje postoje respondentů k reklamně a ke konkrétním reklamním produktům
Abstract:
This thesis deals with problems of influence of advertising on adolescents and tests, to wisch extent they know promotional slogans and names of promoted goods. The thesis traces attitudes of respondens towards advertising and particular products.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2006
  • Vedúci: PhDr. Soňa Haluzová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta

Masaryk University

Faculty of Education

Master programme / odbor:
Education / Social Education

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.