Analýza marketingové strategie podniku – Bc. Ilona Lajcmanová
Bc. Ilona Lajcmanová
Bakalářská práce
Analýza marketingové strategie podniku
The analysis of marketing strategy
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza marketingové strategie podniku“ je nalezení nástroje, kterým bude posouzena stávající marketingová strategie získávání dotačních titulů. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách velkého zařízení - Diakonii Českobratrské církve evangelické, středisko v Myslibořicích. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, tj. jednotlivé …víceAbstract:
ANNOTATION The main subject of bachelor study “The analysis of company marketing strategy” is aimed to find the most appropriate instruments in examination of existing Marketing strategies implemented to get subsidies titles .Bachelor study has been worked out in condition of big institutions – Diacony centre of Bohemian brethren evangelical church with place of residence at Mysliborice. I have processed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oiogz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 12. 2008
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie v neziskových organizacích
Jan Woznica -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Tomáš Kolomazník -
Marketingová strategie neziskové organizace AFS
Dominika Muschaliková -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné Integrační Centrum z.s.
Lucie Seková -
Marketingová strategie neziskové organizace Greenpeace
Hana Nguyenová -
Marketingová strategie příspěvkové organizace
Martin ČAREK -
Financování a marketingová strategie neziskové organizace
Miroslava ŠMÝKALOVÁ -
Marketingová strategie neziskové organizace Rodinné centrum Slunečnice, z.ú.
Tereza Sahulová