Bc. Ilona Lajcmanová

Bakalářská práce

Analýza marketingové strategie podniku

The analysis of marketing strategy
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Analýza marketingové strategie podniku“ je nalezení nástroje, kterým bude posouzena stávající marketingová strategie získávání dotačních titulů. Bakalářská práce je zpracována v podmínkách velkého zařízení - Diakonii Českobratrské církve evangelické, středisko v Myslibořicích. V první části jsou zpracována teoretická východiska pro tvorbu marketingové strategie, tj. jednotlivé …více
Abstract:
ANNOTATION The main subject of bachelor study “The analysis of company marketing strategy” is aimed to find the most appropriate instruments in examination of existing Marketing strategies implemented to get subsidies titles .Bachelor study has been worked out in condition of big institutions – Diacony centre of Bohemian brethren evangelical church with place of residence at Mysliborice. I have processed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 12. 2008
  • Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta