Bc. Pavla Dvořáčková

Master's thesis

Social media marketing jako nástroj pro posílení značky

Social media marketing as a tool for strengthening the brand
Abstract:
Cílem diplomová práce „Social media marketing jako nástroj pro posílení značky“ je vytvoření komunikační strategie s využitím sociálních médií, kdy je kladen důraz na konkrétní strategické nástroje a jednotlivé cílové segmenty vybrané společnosti Penzion Zubr s. r. o. V teoretické části práce jsou vymezeny klíčové pojmy týkající se dané problematiky na základě rešerše odborné literatury. V analytické …more
Abstract:
The aim of the senior thesis „Social media marketing as a tool for strengthening the brand“ is the creation of communication strategy by using social media, where the emphasis is placed on specific strategic tools and individual target segments of the selected company Penzion Zubr s.r.o. In the theoretical part of the work are defined the key terms that are related to the given issue based on a search …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2023

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Martin Přibyl, Ph.D. MBA
  • Reader: Lucie Mašterová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

NEWTON University

Master programme:
Economics and Management