Návrh marketingové strategie eventu pro Galerii Šantovka a.s. – Miroslav Zbořil
Miroslav Zbořil
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie eventu pro Galerii Šantovka a.s.
Marketing strategy of event for Galerie Šantovka a.s.
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá přípravou marketingové strategie eventu vybraného podniku na předem plánovanou akci. Marketingová strategie bude zahrnovat situační analýzu, definici marketingové strategie tedy nástroje, které podnik využije k realizaci plánovaného eventu, stanovených marketingových cílů, včetně detailního rozpočtu eventu a porovnání s loňským rokem. Práce bude obsahovat jak odborná teoretická …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the preparation of an event marketing strategy of a selected company for a pre-planned event. The marketing strategy will include a situational analysis, definition of the marketing strategy, i.e. the tools the company will use to implement the planned event, the set marketing objectives, including a detailed event budget and a comparison with last year. The thesis will …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Mašterová, Ph.D.
- Oponent: Martin Wiederman, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Marketing Strategy in International Markets
Prathiba Kannan -
Concept and marketing strategy for a new Starbucks brand product
Mariia Kadesnikova -
Marketing entry strategy for Agropromkomplektatsiya in Vietnam
Anna Babicheva -
WHAT INTERESTS A COMPANY IS SEEKING WHEN IMPLEMENTING LGBTQAI+ POLICIES IN ITS CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY STRATEGY ?
Anthony Dominique Custodio Ribeiro