Obaly a jejich význam v logistice – Klára Janoušková
Klára Janoušková
Bakalářská práce
Obaly a jejich význam v logistice
The packaging in logistics
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o logistice firmy Eberspächer spol. s r.o. Velký důraz klade na logistiku interní, a to se zaměřením na obaly použité ve firmě. Pojednává o přípravě nových projektů z pohledu logistiky a poolingu obalů. Posouzení nákladovosti poolingu obalů poskytovatele Chep GmbH.Abstract:
The bachelor thesis deals with the logistics of Eberspächer company. Great emphasis is placed on internal logistics, with a focus on the packaging used in the company. It deals with the preparation of new projects in terms of logistics and the pooling of the packaging. Attached is an assessment of the CHEP pooling costs of the packaging.Klíčová slova
Logistika Pooling obalů Obaly Eberspächer CHEP Logistický projekt Přepravní prostředky
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 11. 2021
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/74796
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2022
- Vedoucí: Vladimíra Khelerová
- Oponent: Kamila Matysová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/74796
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Zakladatelský projekt pro dopravně-logistickou společnost
Jindřich Jirmásek -
Návrh zefektivnění logistických procesů ve společnosti Cardbox Packaging s.r.o.
Natália Levandovská -
Návrh layoutu nových výrobních prostor společnosti Cardbox Packaging s.r.o.
Kristýna Burďáková -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Anna Fauová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Nvard Navasardyan -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Denisa Schönigerová -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Lukáš Hlaváček -
Psychologická funkce obalu a rozhodování spotřebitele
Hana Kropáčová