Chování spotřebitele na konkrétním trhu – Bc. Martin Hyttych
Bc. Martin Hyttych
Bachelor's thesis
Chování spotřebitele na konkrétním trhu
Consumer Behaviour on Specific Market
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu s mlékem a mléčnými výrobky. Práce analyzuje nákupní chování na trhu s mlékem a mléčnými výrobky a zkoumá faktory ovlivňující toto chování. Závěrem jsou navrhnuty doporučení pro prodejce mléka a mléčných výrobků.Abstract:
This bachelor thesis engages to the shopping behaviour of consumers on the milk market and the market with milk products. This thesis analyzes the purchasing behaviour on the milk and milk products market and factors which influence this behaviour. In the end, there are proposed recommendations for milk and milk products sellers.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/cpvsk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2017
- Vedúci: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Marie Horáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
Lucie Růžičková -
Purchasing Behaviour of Generation Z within Cosmetics Industry in the Czech Market
Veronika Medková -
An investigation of the influence of consumers‘ shopping orientations and gender differences on online purchasing behaviour in the apparel sector
Monika Matyó -
Chování spotřebitele na trhu s mléčnými výrobky ve vztahu k privátním značkám
Tomáš Šťastný -
Chování spotřebitele na trhu s mlékem a mléčnými výrobky
Pavel Nečas -
Spotřebitelské chování generace Z při nákupu mléčných výrobků
Oksana Kuznetsova -
Spotřební chování na trhu mléka a mléčných výrobků
Nikola Píšová -
Vliv značení mléčných produktů na spotřebitelské chování
Jarmila Helimanová