Fúze a akvizice na finančních trzích – Pavla HORÁKOVÁ
Pavla HORÁKOVÁ
Bakalářská práce
Fúze a akvizice na finančních trzích
Mergers and acquisitions on the financial markets
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vyhodnocováním současných trendů a mírou spojování firem na finančních trzích. Nalézá odpověď na to, zda dochází k oligopolizaci finančních trhů, a co lze od této oligopolizace očekávat. První kapitola uvádí základními pojmy, rozdělení finančních trhů a firmy podnikající na těchto trzích. Druhá kapitola se zabývá fúzemi a akvizicemi v obecném pojetí a jejich jednotlivými …víceAbstract:
The objective of the bachelor thesis is, evaluate current trends and rate of merging of the companies on the financial markets. It finds the answer to whether there occurs oligopoly on the financial markets, and what can be from this oligopoly expected. The first chapter deals with the basic concepts, the divisions of the financial markets and the companies doing business on these financial markets …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2015
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Uhman
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORÁKOVÁ, Pavla. Fúze a akvizice na finančních trzích. Ústí nad Labem, 2015. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management
Práce na příbuzné téma
-
Rozbor vývoje koncentrace kapitálu v bankovnictví a její formy v ČR
Václav Haberle -
Trendy v získávání zaměstnanců
Martin Hloušek -
Analýza nových marketingových trendů v oblasti poskytování služeb malé rodinné firmy.
Pavel Paščák -
Nové trendy v marketingové komunikaci vybrané firmy
Barbora Erychlebová -
Silniční přeprava a spedice v ČR - náklady, optimalizace, trendy
Stanislav Hnilica -
Trendy v marketingových komunikacích na sociálních sítích na příkladu konkrétní firmy
Tomáš Zíka -
Moderní trendy marketingové komunikace
Daria Pogorelova -
“Staré versus nové” - trendy v marketingu malého a středního podniku
Niki Cassolová