Bc. Daria Pogorelova

Bakalářská práce

Moderní trendy marketingové komunikace

Modern trends in marketing communication
Anotace:
Bakalářská práce se bude zabývat zejména moderními trendy marketingové komunikace. Hlavním cílem této práce je analýza moderního marketingu na příkladu konkrétní firmy. Na základě této analýzy zjistím, jakých trendů společnost využívá, jak tyto trendy fungují, a navrhnu vhodnou propagaci služeb firmy CRESTYL s.r.o. Práce bude rozčleněna na dvě části, teoretickou a aplikační. Teoretická část popíše …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on modern trends in marketing communications . The main objective of this work is to describe current marketing trends on the base of communication of existing company. Thesis analyses tools, that are used, how them work, and suggests suitable promotion for company CRESTYL Ltd. Introduction outlines the issue, indicates the objective and the way, how the aim is going to be …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: Ing. Miloslav Šašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace