Inovace výrobkového portfolia ve vybraném podniku – Bc. Sandra Hricová, BA
Bc. Sandra Hricová, BA
Master's thesis
Inovace výrobkového portfolia ve vybraném podniku
The innovation of the product portfolio in selected enterprises
Abstract:
The thesis is focused on the innovation of the product portfolio. The aim is to provide an innovative suggestion for the company Marc Thombard Slovakia, Ltd. and to evaluate the benefits of this innovation. One part of this thesis is also to assess the current situation of the company by means of STEP analysis, Porter's five competitive forces method and SWOT analysis.Abstract:
Diplomová práca je orientovaná na inováciu výrobkového portfólia. Cieľom je poskytnúť návrh inovácie pre spoločnosť Marc Thombard slovakia, s.r.o. a vyhodnotiť prínosy tejto inovácie. Súčasťou diplomovej práce je tiež zhodnotenie súčasnej situácie spoločnosti pomocou STEP analýzy, Porterovej analýzy piatich konkurenčných síl a SWOT analýzy.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/gzqof/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2017
- Vedúci: Ing. Zuzana Němcová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Marianna Dražanová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingSting academy
Master programme / odbor:
Economy and Management / Business Economy and Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix kaviarni: prípadová štúdia podniku EMA espresso bar
Jakub Vreštiak -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix spoločnosti PAUL
Rastislav Škvarka -
Komunikační mix vybraného subjektu
Martina Haisová -
Marketingový mix hotelu Falkensteiner Maria Prag Betriebs, s.r.o.
Kristýna Kábrtová -
Komunikačný mix finančnej inštitúcie
Martina Kurišová -
Komunikačný mix vybranej finančnej inštitúcie
Zuzana Radošová -
Marketing plan for promotion of drawing course using the right-hemisphere method
Martina Hochmalová