Oldřich Vašut
Diplomová práce
Systém pro cílený e-mail marketing
Direct mail system
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem a implementací systému pro cílený e-mail marketing. Systém umožňuje vytváření a správu marketingových kampaní, jejich vyhodnocování a také samotné rozesílání reklamních emailů. Systém je řešen pomocí moderních nástrojů a aplikačních rámců. Práce rovněž seznamuje čtenáře s problematikou e-mail marketingu a poskytuje přehled technologií, použitých při vývoji projektu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with design and implementation of the direct mail system. System provides creating and managing marketing campaigns as well as their evaluation and distribution of the promotional e-mails. System is solved by using modern tools and frameworks. This material also acquaints reader with issues of e-mail marketing and provides an overview of technologies used for development. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2009
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/74040
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: David Ježek
- Oponent: Veronika Jůchová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Fakulta elektrotechniky a informatikyMagisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing a jeho vliv na chování spotřebitele
Hana Hrušková -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Působení e-mail marketingu na vybraný segment
Daniel Brym -
Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
Tereza Oravová -
E-mailing jako součást digitální strategie firmy, s důrazem na retenci zákazníků
František Voltr -
Automatizace e-mailingu internetového obchodu
Jakub Ptošek -
Využití sociálních médií pro nábor pracovníků
Zuzana Sumarová