Metody alternativní a augmentativní komunikace se žáky s poruchou autistického spektra – Olga Horká
Olga Horká
Bakalářská práce
Metody alternativní a augmentativní komunikace se žáky s poruchou autistického spektra
Methods of alternative and augmentative communication for autistic pupils.
Anotace:
AbstraktNázev: Metody alternativní a augmentativní komunikace se žáky s poruchou autistického spektra.Autor příspěvku: Olga HorkáVedoucí bakalářské práce: Mgr. Lucia Kvasková Bakalářská práce je zaměřena na autismus, náhradní komunikační systémy a problémové chování. Cílem práce je zjistit, jaké metody alternativní a augmentativní komunikace (AAK) v komunikaci …víceAbstract:
AbstractTitle: Methods of alternative and augmentative communikation for autistic pupils.Author: Olga HorkáSupervisor: Mgr. Lucia Kvasková This dissertation focuses on people with autism, problematic behavior and alternative ways of communication for these people. The aim of the dissertation is to find out what methods of alternative and augmented communication (AAC) are used by pedagogues working …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lucia Kvasková
- Oponent: Lenka Krajčíková, Mgr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORKÁ, Olga. \textit{Metody alternativní a~augmentativní komunikace se žáky s~poruchou autistického spektra}. Online. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzdělávání. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/n0zhfq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
Michala Břusková -
Rozvoj komunikace u dětí s poruchami autistického spektra pomocí alternativní a augmentativní komunikace
Eva Libánská -
Užití systému augmentativní komunikace u žáka s poruchou autistického spektra
Dana Vrbová -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí s poruchami autistického spektra
Kateřina Lišková -
Alternativně augmentativní komunikace u osob s poruchou autistického spektra
Klára Lásková -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků s poruchami autistického spektra na základní škole
Veronika Huková